K založení e-shopu často vede myšlenka, že se jedná o snadnou cestu, jak si zajistit drobný vedlejší příjem. Zpočátku neočekáváme víc než pár tisícikorun měsíčně. Kdo se ale bude o e-shop dobře starat, může proměnit vedlejší příjem v hlavní zdroj obživy. Mnoho e-shopů začínalo jako menší obchody a později se z nich staly skutečně hojně navštěvované stránky o které se musí starat několik desítek zaměstnanců. Chcete i vy přetnout pomyslnou čáru mezi drobným vedlejším příjmem a hlavní pracovní činností?
Pak se musíte zaměřit na návštěvnost stránek. Podporou návštěvnosti stránek si zajistíte přední příčky ve vyhledávačích. Proč? Protože zákazníci dávno nevstupují na stránky tak, že by napsali konkrétní adresu vašeho obchodu. Napíší klíčové slovo nebo několik klíčových slov do vyhledávacího řádku a čekají na odpověď. Prohlížeč jim nabídne několik relevantních odkazů a je jen na něm, jak je ve výsledku seřadí. Chtěli byste být mezi prvními příčkami? Pak využijte SEO optimalizace konzultace. Tým odborníků na online marketing s vámi projedná podnikatelský záměr a cíl, kterého chcete dosáhnout. Následně nastaví propagaci tak, aby vám přinesla zvýšený obrat. A že toto zvýšení obratu není v řádu jednotek procent, ale hned desítek procent, není žádným překvapením.
Investice do návštěvnosti
Pravidelná a dlouhodobá propagace stránek má ty nejlepší výsledky. Každý týden a každý měsíc je třeba věnovat se banerům, PR článkům nebo emailingu. Konzultace SEO optimalizace vám zodpoví veškeré dotazy a následně za vás zajistí vše potřebné. Investovat do vyšší návštěvnosti stránek se rozhodně vyplatí. Investice se vám začne brzy vracet v podobě většího počtu realizovaných objednávek. Máme dostatek zboží na skladě, abyste byli schopni zvýšenou poptávku uspokojit bez větších prodlev? Připravte se předem, vyšší zisky jsou již na cestě k vám.