Nikdo u nás nemůže chodit na veřejnosti tak, jak ho pánbůh stvořil. Nebo tedy může, ale nedělá se to a učiní-li tak, bude dost možná popotahován víte za co.
Ano – za vzbuzování veřejného pohoršení.
U nás je prostě zvykem, že se do něčeho oblékáme. A tím, co v našich končinách mívají muži i ženy vesměs společné, jsou v tomto ohledu trička, především ta s krátkými rukávy.
Taková trička nechybí snad v ničím šatníku a nikdo se bez nich minimálně v teplejších částech roku neobejde.
Což je také důvod k tomu, aby se tento sortiment stal objektem sloužícím mimo jiné i k propagaci, tedy reklamě. Protože na takové tričko se dá natisknout prakticky cokoliv, a když si ho člověk vezme na sebe mezi lidi, rázem se tím stává chodící reklamou na to či ono. A protože lidé oblečení průběžně střídají, může každý z nás propagovat klidně i více věcí na střídačku.
Potištěná trička pak poslouží člověku nejenom ve volném čase, ale logicky i v práci. A i tady nemusejí být tato nezbytně jenom banální částí oblečení, halící to, co se vesměs veřejně ukazuje jenom na koupalištích a jiných ke slunění určených místech. Takováto trička mohou být i přímo dokonalým kouskem pracovního oděvu kdejakého zaměstnance, vhodným i k celoročnímu nošení.
A proto není nic neobvyklého, když si firma pořídí podobnou oděvní část a nechá si ji potisknout svojí reklamou, respektive když se pro nějakou tu potištěnou verzi rozhodnou i celé rodiny nebo sportovní týmy. Protože na tričkách vytištěná .
Koupit si kvalitní trička a ozdobit tato vhodným potiskem už dnes není žádný problém, něco podobného si dokáže hravě zařídit každý, kdo po tom někdy zatouží. Protože vybrat si to pravé lze takřka na každém kroku a těch, kdo se zabývají potiskem, už je také k dispozici dost a dost.
A pokud snad člověku trička s krátkými rukávy nevyhovují, lze je klidně nahradit i obdobně potištěnými triky s rukávy dlouhými, respektive tílky různých velikostí, barev a střihů. A pak už může tento nosit pyšně na své hrudi jakýkoliv nápis či vyobrazení. Protože fantazii se meze nekladou.
A to nejen fantazii nositele podobného oblečení, ale i fantazii těch kolem.
Protože si jistě dokážete představit, jakou pozornost přitáhne podobná reklama, je-li šikovně umístěna na dmoucích se oblastech trička na těle pohledné dívčiny. U žádné jiné reklamy tolik nehrozí, že přihlížejícím (chlapům) vypadnou oči z důlků.